Jako właściciel firmy, na pewno wiesz, że warto inwestować w jej reklamę. Jakich sposobów należy używać? Czy przypinki reklamowe albo ciastka z logo firmy będą dobrym pomysłem? Czy warto korzystać z pomocy agencji reklamowych?
Zacznij od podstaw. Na pewno nie zaszkodzi inwestycja w druk ulotek oraz wizytówek, które będziesz mógł wręczać klientom w celu przekazania im Twoich danych kontaktowych. na samym początku postaraj się znaleźć drukarnię, która zaoferuje Ci dobre stawki oraz zniżki na większe zamówienia.
Twoja widoczność w Internecie również będzie miała wpływ na liczbę osób zainteresowanych firmą. Aby ją zwiększyć, zainwestuj w odpowiednią stronę internetową. Powinna ona być wykonania profesjonalnie i przejrzyście. Warto w tym momencie skorzystać z usług firm reklamowych, które będą w stanie wykonać dla Ciebie stronę. Dobrze, jeżeli zajmują się one również SEO. Dodatkową opcją będą kampanie adwords albo mailingowe.
Mniej konwencjonalne środki reklamy zawsze są mile widziane. W wielu wpadkach będziesz musiał je dobrać do rodzaju działalności, którą prowadzisz. W przypadku niektórych firm dobrym pomysłem mogą okazać się na przykład długopisy albo torby papierowe z logo. Bardziej uniwersalne będą natomiast buttony reklamowe – możesz zamówić przypinki na agrafce, buttony z otwieraczem do butelek czy przypinki na magnesie – które pomogą Ci zdobyć nowych klientów. Firma, które zrealizuje dla Ciebie takie zamówienie na przypinki to na przykład ButtonFly.pl z Krakowa.